Veelgestelde vragen
Heb je vragen over ons aanbod, het bestelproces of de levering? Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Zit jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op.
Bestellen
-
Wat is de minimale besteleenheid?
Per bestelling geldt meestal een minimum van 20 pakketten en een minimum van 10 stuks per specifiek pakket. In de winkelwagen wordt het aangegeven als je onder deze limieten zit.
-
Kan ik een combinatie van pakketten bestellen?
Ja hoor, wat je bestelt is volledig aan jou. Voor kerstpakketten is de enige restrictie dat je per pakket minimaal 10 stuks bestelt en dat je in totaal moet uitkomen op de minimale afname van 20 pakketten.
-
Zijn de prijzen inclusief of exclusief btw?
De prijzen zijn exclusief de btw. In het bestelproces wordt de btw getoond.
-
Wat is de uiterste besteldatum voor een kerstpakket?
Je kunt tot enkele dagen voor de kerst nog bij ons bestellen, maar let op: de kans is groot dat de meeste pakketten dan niet meer voorradig zijn. Wij doen in dat geval ons uiterste best om een passende oplossing te vinden.
-
Wanneer kan ik het beste zomerpakketten of borrel-relatiepakketten bestellen?
Om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt en de pakketten op tijd én zorgvuldig worden geleverd, raden we aan om je bestelling minimaal 1 tot 2 weken vóór de gewenste leverdatum te plaatsen.
We plannen het inpakken zorgvuldig in samenwerking met onze sociale werkplaats, dus een tijdige bestelling helpt ons om alles goed voor te bereiden. Zeker in drukke periodes is het fijn om vroegtijdig je wensen met ons af te stemmen.
-
Is mijn pakket wel op voorraad?
Wij maken de pakketten op maat. Als een artikel niet meer voorradig is, bieden wij een goed en passend alternatief aan.
-
Kan er ook een eigen kaart of product in het pakket verpakt worden?
Dat is zeker mogelijk. Lever dit wel op tijd aan, zodat wij nog tijd hebben om het toe te voegen aan het pakket voordat alles is ingepakt.
-
Kunnen pakketten gepersonaliseerd worden met een eigen logo of tekst?
Ja, dat is mogelijk bij veel pakketten. Deze zijn voorzien van het label “Te personaliseren” en je vindt ze allemaal in de categorie Gepersonaliseerd.
-
Kan ik later pakketten bijbestellen?
Ja, dat kan. In verband met de voorraad raden we wel aan om de extra bestelling zo snel mogelijk door te geven aan jouw contactpersoon van Puurgeschenk. Wanneer een bestelling al gereed is kunnen wij een nieuwe bestelling voor je opstarten.
-
Ontvang ik een orderbevestiging?
Na ontvangst van je bestelling ontvang je binnen 24-uur je orderbevestiging/factuur op het door jou opgegeven e-mailadres.
-
Maken jullie ook unieke pakketten op maat?
Jazeker! Geef je voorkeuren door via ons bestelformulier. Of neem contact op.
Levering
-
Kunnen de kerstpakketten op huisadres geleverd worden?
Dat is geen probleem. Er moet wel iemand aanwezig zijn om de pakketten te ontvangen.
-
Hoe worden de kerstpakketten geleverd?
De pakketten worden zorgvuldig op pallets geplaatst en in folie gewikkeld.
-
Kan ik een datum voor levering afspreken?
Ja, dat kan. Wij zullen op de gewenste datum de pakketten afleveren. Je kunt de datum opgeven tijdens het afrekenen. Voor speciale wensen omtrent het transport kunt je contact met ons opnemen.
-
Hoe laat wordt er op de gewenste afleverdag geleverd?
De pakketten worden geleverd tussen 08.00 uur en 18.00 uur.
-
Kan ik een aflevertijd voor levering afspreken?
Dit is mogelijk. In overleg met onze transporteur kunnen we een specifiek aflevermoment aanvragen.
Andere vragen
-
Zit een kerstpakket altijd verpakt in een doos?
Dat hoeft niet altijd. Er zijn ook andere verpakkingsmogelijkheden. Bij ieder pakket staat aangegeven hoe het pakket verpakt wordt.
-
Kan ik ook in de showroom langskomen?
Je bent van harte welkom in onze showroom. Het is wel handig om hiervoor een afspraak te maken, zodat we alle tijd voor je hebben. We kunnen ook bij jou komen, om je een aantal pakketten te presenteren die we hebben samengesteld aan de hand van jouw eisen en wensen.
-
Er is een product in mijn kerstpakket beschadigd, hoe wordt dit opgelost?
Wij vinden het heel vervelend als dat gebeurt. Daarom ontvang je gelijk – en uiteraard kosteloos – een nieuw product.